Menü

Termékek

Menü

0 Ft
0 Ft

Kosár tartalma

A kosár jelenleg üres. Tegyen bele valamit!
Teljes összeg:
0 Ft
Tovább a pénztárhoz

Gyakran ismételt kérdések

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Hogyan tudok a webáruházon keresztül rendelni?

Webáruházunkban regisztráció nélkül is tud vásárolni, de javasoljuk hogy regisztráljon, akár a Facebook vagy Google fiókjával is megteheti. Bejelentkezve további funkciók érhetőek el, láthatja korábbi megrendeléseit, kedvencek közé adhatja és megjelölheti a kiválasztott cikkeket. Nyomon követheti számláit, illetve a garanciális termékeket meghibásodás esetén a weben keresztül is lejelentheti. Fiókján keresztül kuponokra is szert tehet. Ezen felül bizonyos kedvezmények csak a bejelentkezett felhasználókra érvényesek.

Rendelés menete

  • A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
  • Üzenet jelzi a képernyő jobb felső részén, hogy kosárba tette a terméket. Folytathatja a vásárlást, vagy az üzenetre kattintva a kosár oldalra navigáljuk.
  • Ha nem szeretne további termékeket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termékek darabszámát. A "tétel eltávolítása" gombra kattintva törölheti a kosárból.
  • A mennyiséget a kosár oldalon tudja módosítani a szám megadását követően a beviteli mező melletti frissítés gombra kattintva frissül a kosár tartalma.
  • Kattintson az adatok megadása gombra és a következő oldalon válassza ki a szállítási és fizetési módot.
  • Megjegyzést is küldhet a megrendelésével kapcsolatban. (pl: a termék színét illetően)
  • Az "Ellenőrzés" gombra kattintva még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat.
  • Megrendelése elküldéséhez kattintson a "Rendelés elküldése" gombra.
E-mail-ben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap. (Itt kérjük vegye figyelembe, hogy az átvétel dátuma a készleten lévő termékekre vonatkozik. Ha egy termék jelenleg nincs raktáron és rendelnünk kell, a kiszállítás ideje annyival nő, ami a visszaigazoláson szereplő beszerzés ideje)

Hibásan leadott megrendelések alkalmával, vagy rendelés módosításhoz kérjük lépjen kapcsolatba a Vevőszolgálattal!

Hogyan és mikor történik a megrendelésem feldolgozása?

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8.00 - 16.00 között történik.

Megrendelés leadására a megjelölt időponton kívül is van lehetőség. Amennyiben a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

A megrendelés feldolgozásáról és szállításáról érdeklődhet az alábbi elérhetőségeken: 

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben, kizárólag a megrendelővel történő egyeztetés követően. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Eltűntek a kosárból a termékek, amiket beletettem.
Előfordulhat, hogy kiléptette a rendszer. Belépés után láthatja ismét a kosara tartalmát. A kosarakat készletfoglalás miatt 4 óránként töröljük. Ezért ha 4 óránál tovább tartogatta a kosarát és nem adta le a rendelést, akkor a kosár tartalma elveszett. Ha szeretné megőrizni a termékek listáját, akkor a kedvencek közé teheti őket, így bejelentkezve bármikor újra megtekintheti. Ezen kívül letöltheti a kosár tartalmát Excelben, amit később ismét betölthet a kosár oldalon a Tallózás gombbal.

Szállítással kapcsolatos kérdések

Hogyan tudom átvenni a megrendelt termékeket?

Személyes átvétel:

Az áruházunkban megrendelt termékeit átveheti személyesen, nyitvatartási időben, a Miskolc, Szeles utca 31. sz. alatt található boltunkban. (Ebben az esetben szállítási költség nincs.)

Helyszíni átvételnél lehetőség van készpénzes és bankkártyás fizetésre is.
Az értesítést követően 10 naptári napon belül a megrendelő köteles a csomagot átvenni, ellenkező esetben a megrendelését automatikusan töröljük a rendszerünkből.

Futárszolgálat:

A megrendelt termékeket a GLS vagy Express One futárszolgálat szállítja ki a kedves Megrendelőink részére. A szállítási költség bruttó 1299 HUF Magyarország területén. Bruttó 15.000 HUF értékű megrendelés felett ingyenes a házhozszállítás! Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
Amennyiben utánvéttel szeretne a futárszolgálatnak fizetni a csomag átvélelekor, ebben az esetben bruttó 199 Ft utánvétköltséget számolunk fel, a szállítási költségen felül.

A honlapon feltüntetett árak bruttó árak és a szállítás díját nem tartalmazzák.

Fontos, hogy ügyeljen a szállítási és számlázási adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A szállítási címeit a Fiók/Beállításaim oldalon az oldal alján tudja szerkeszteni vagy újat felvenni. Illetve a megrendelés során a szállítási cím kiválasztásakor tud új címet felvenni. A csomag tartalmazza a számlát és az előírt garancia levelet.

A futárszolgálat munkatársai munkanapokon, reggel 8.00 és 17.00 között kézbesítenek.
Amennyiben sem Ön, sem valamely családtagja nem tartózkodik otthon, akkor olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét). A megjegyzésben feltüntethet egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban (pl. munkaidő), illetve feltétlenül adja meg mobilszámát a futár számára.

Felhívjuk figyelmét, hogy a megadott telefonszámot a futárszolgálatnak átadjuk és az információ átadását követően semmilyen felelősséget nem vállalunk!

Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre egyeztetett időpontban fogja megkapni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a Megrendelőre terheljük! Amennyiben a két kiszállítási próbálkozás után sem történt meg az átvétel, a megrendelt termék visszaszállításra kerül a Wondex Kft.-hez.

Utánvétes fizetés esetén a megrendelés ellenértékét a GLS futárnak kell kifizetni!

A GLS Vevőszolgálat munkaidőben, 7.00 és 20.00 között rendelkezésükre áll a csomagok szállításával kapcsolatban.
Telefon: 06-1/802-0265
E-mail: info@gls-hungary.com
Weboldal: http://www.gls-hungary.com

 

Az Express One Ügyfélszolgálat elérhetősége:

telefon: +36 1 8 777 400 E-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu

Mikorra kapom meg a csomagomat, ha még ma megrendelem a termékeket?

Ha a terrmék készleten van és 16:00 előtt adja le a rendelését, akkor 2 munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak, akik lehetőség szerint 1-2 munkanapon belül kiszállítják az Ön által megadott címre.

Amennyiben nem kér futárszolgálatot, akkor a 16 óra előtt leadott megrendelését 2 munkanap múlva át tudja venni a Miskolc, Szeles utca 31. alatt található üzletünkben.

Mi a teendő, ha sérült a szállításkor átvett csomagom?

Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjen megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a csomagoláson, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Tel.: +36304270346 E-mail: webmenedzser@wondex.hu

 

Amennyiben a csomagolás nem sérült, viszont a termék megsérült kérjük a csomag átvételéhez számított 24 órán belül a probléma jelentését a Wondex Kft. felé. 24 órán túl reklamációt nem tudunk elfogadni.

Mikor jön a futár?
A futár 8:00 és 17:00 között próbálja meg kiszállítani az árut. A szállítást megelőző napon SMS értesítőt küld a futárcég a vásárláskor megadott telefonszámodra. Ha az abban szereplő időpont nem megfelelő, akkor lépjen kapcsolatba a futárral!

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Hogyan fizethetek?

Helyszíni átvétel esetén:

  • készpénzzel
  • bankkártyával

Házhozszállítás esetén:

  • készpénzzel utánvéttel a futárnál
  • előre utalással
  • online bankkártyával
Hogyan tudok online bankkártyával fizetni?

Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által.
Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet. Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
  • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}.
Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)
Milyen kártyatípussal tudok online fizetni?
  • MasterCard (dombornyomott)
  • Visa (dombornyomott)
  • American Express (dombornyomott)
  • Electron (nem dombornyomott): Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
  • Maestro: Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.
Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik.

Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást.
A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

Garanciával kapcsolatos kérdések

Milyen garancia vonatkozik a termékekre?

Kellékszavatosság

A Vásárló a Wondex Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
A Vásárló választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Wondex Kft. által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
A Vásárló a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Wondex Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

A Wondex Kft. kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A Wondex Kft.-nek a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

A Wondex Kft. termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.
A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek a Vásárló részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Wondex Kft. vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Ha a Vásárló a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek. A jótállás időtartama az eladási árhoz igazodik az alábbiak szerint.

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Vásárló részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát: szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Wondex Kft. vagy annak megbízottja végezte el, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza) rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása, helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás, elemi kár, természeti csapás okozta.
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Vásárló:
elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Wondex Kft.-nek a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Vásárlónak okozott érdeksérelmet.
ha a Wondex Kft. a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Vásárlónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Vásárló – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ha a Vásárló a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Wondex Kft. köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve kell elvégezni. A Wondex Kft.-nek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Vásárló a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
Ha Jótállásra vonatkozó rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a Wondex Kft. részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a Vásárló eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Wondex Kft. köteles a Vásárló által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a Vásárló részére visszatéríteni.

Ha Jótállásra vonatkozó rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a Vásárló eltérő rendelkezése hiányában -, valamint, ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a Vásárló nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a Vásárló nem kívánja a fogyasztási cikket a Szolgáltató költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a Wondex Kft. köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a Wondex Kft. köteles a Vásárló által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a Vásárló részére visszatéríteni.

Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény Wondex Kft. részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a Vásárló eltérő rendelkezése hiányában - a Wondex Kft. köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Wondex Kft. köteles a Vásárló által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a Vásárló részére visszatéríteni.
A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Wondex Kft.-t terhelik.
A Wondex Kft. jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Az Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen.
A jótállás nem érinti a Vásárló jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.
Az e pontokban foglalt jogosultságok a Polgári Törvénykönyvben meghatározott fogyasztót illetik meg.

Önkéntes jótállás

A Wondex Kft..az általa értékesített termékekre vonatkozóan a Weboldalon, a Termék ismertetőjében megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Wondex Kft. az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Vásárló általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli. Jelen pontban meghatározott Önkéntes jótállás kizárólag a Wondex Kft. és a Polgári törvénykönyvben meghatározott fogyasztók között kötött szerződésekre vonatkozik.

Hogyan tudom visszaküldeni a garanciális termékeket, ha azok meghibásodtak?

A meghibásodott termék Wondex Kft. címére történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza cégünk címére. Postai úton feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel a terméket!

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése a Vásárlót terheli!

Hogyan tudom weben lejelenteni a meghibásodott garanciális termékeket, ha szeretném azokat visszaküldeni?

Bejelentkezést követően a Fiók/Garanciális ügyintézés oldalon le tudja kérdezni bizonylatszám alapján azt a számlát, amelyiken a termék szerepelt. Amennyiben sorozatszámos a termék, ez esetben kérjük a sorozatszám alapján megkeresni a teméket. Ha nem találja meg a terméket, akkor valószínüleg már nem garanciás. Ha megtalálta a terméket a listában akkor jelentse le és juttassa el a terméket a Wondex Kft.-hez a Szeles utca 31. számra.

Ha kérdése van vagy elakadt, kérjük vegye fel a kapcsolatot a web@wondex.hu címen