Hogyan tudom átvenni a megrendelt termékeket?
Személyes átvétel:
Az áruházunkban megrendelt termékeit átveheti személyesen, nyitvatartási időben, a Miskolc, Szeles utca 31. sz. alatt található boltunkban. (Ebben az esetben szállítási költség nincs.)
Helyszíni átvételnél lehetőség van készpénzes és bankkártyás fizetésre is.
Az értesítést követően 10 naptári napon belül a megrendelő köteles a csomagot átvenni, ellenkező esetben a megrendelését automatikusan töröljük a rendszerünkből.
Futárszolgálat:
A megrendelt termékeket a GLS vagy Express One futárszolgálat szállítja ki a kedves Megrendelőink részére. A szállítási költség bruttó 1299 HUF Magyarország területén. Bruttó 15.000 HUF értékű megrendelés felett ingyenes a házhozszállítás! Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
Amennyiben utánvéttel szeretnél a futárszolgálatnak fizetni a csomag átvélelekor, ebben az esetben bruttó 199 Ft utánvétköltséget számolunk fel, a szállítási költségen felül.
A honlapon feltüntetett árak bruttó árak és a szállítás díját nem tartalmazzák.
Fontos, hogy ügyelj a szállítási és számlázási adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A szállítási címeket a Fiók/Beállításaim oldalon az oldal alján van lehetőség szerkeszteni vagy újat felvenni. Illetve a megrendelés során a szállítási cím kiválasztásakor tudsz új címet felvenni. A csomag tartalmazza a számlát és az előírt garancia levelet.
A futárszolgálat munkatársai munkanapokon, reggel 8.00 és 17.00 között kézbesítenek.
Amennyiben senki nem tartózkodik otthon, akkor olyan szállítási címet adj meg, ahol munkaidőben át tudod venni a csomagot (pl. a munkahely). A megjegyzésben feltüntethetsz egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban (pl. munkaidő).
Felhívjuk a figyelmedet, hogy a megadott telefonszámot a futárszolgálatnak átadjuk és az információ átadását követően semmilyen felelősséget nem vállalunk!
Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre egyeztetett időpontban fogod megkapni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a Megrendelőre terheljük! Amennyiben a két kiszállítási próbálkozás után sem történt meg az átvétel, a megrendelt termék visszaszállításra kerül a Wondex Kft.-hez.
Utánvétes fizetés esetén a megrendelés ellenértékét a GLS futárnak kell kifizetni!
A GLS Vevőszolgálat munkaidőben, 7.00 és 20.00 között rendelkezésükre áll a csomagok szállításával kapcsolatban.
Telefon: |
06-1/802-0265 |
E-mail: |
info@gls-hungary.com |
Weboldal: |
http://www.gls-hungary.com |
Az Express One Ügyfélszolgálat elérhetősége:
telefon: +36 1 8 777 400 E-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu