Menü

Termékek

Menü

0 Ft
0 Ft

Kosár tartalma

A kosár jelenleg üres. Tegyen bele valamit!
Teljes összeg:
0 Ft
Tovább a pénztárhoz

Gyakran ismételt kérdések

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Hogyan tudok a webáruházon keresztül rendelni?

Webáruházunkban regisztráció nélkül is tud vásárolni, de javasoljuk hogy regisztráljon, akár a Facebook vagy Google fiókjával is megteheti. Bejelentkezve további funkciók érhetőek el, láthatja korábbi megrendeléseit, kedvencek közé adhatja és megjelölheti a kiválasztott cikkeket. Nyomon követheti számláit, illetve a garanciális termékeket meghibásodás esetén a weben keresztül is lejelentheti. Fiókján keresztül kuponokra is szert tehet. Ezen felül bizonyos kedvezmények csak a bejelentkezett felhasználókra érvényesek.

Rendelés menete

  • A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
  • Üzenet jelzi a képernyő jobb felső részén, hogy kosárba tette a terméket. Folytathatja a vásárlást, vagy az üzenetre kattintva a kosár oldalra navigáljuk.
  • Ha nem szeretne további termékeket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termékek darabszámát. A "tétel eltávolítása" gombra kattintva törölheti a kosárból.
  • A mennyiséget a kosár oldalon tudja módosítani a szám megadását követően a beviteli mező melletti frissítés gombra kattintva frissül a kosár tartalma.
  • Kattintson az adatok megadása gombra és a következő oldalon válassza ki a szállítási és fizetési módot.
  • Megjegyzést is küldhet a megrendelésével kapcsolatban. (pl: a termék színét illetően)
  • Az "Ellenőrzés" gombra kattintva még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat.
  • Megrendelése elküldéséhez kattintson a "Rendelés elküldése" gombra.
E-mail-ben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap. (Itt kérjük vegye figyelembe, hogy az átvétel dátuma a készleten lévő termékekre vonatkozik. Ha egy termék jelenleg nincs raktáron és rendelnünk kell, a kiszállítás ideje annyival nő, ami a visszaigazoláson szereplő beszerzés ideje)

Hibásan leadott megrendelések alkalmával, vagy rendelés módosításhoz kérjük lépjen kapcsolatba a Vevőszolgálattal!

Hogyan és mikor történik a megrendelésem feldolgozása?

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8.00 - 16.00 között történik.

Megrendelés leadására a megjelölt időponton kívül is van lehetőség. Amennyiben a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mail-ban visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben, kizárólag a megrendelővel történő egyeztetés követően. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Eltűntek a kosárból a termékek, amiket beletettem.
Előfordulhat, hogy kiléptette a rendszer. Belépés után láthatja ismét a kosara tartalmát. A kosarakat készletfoglalás miatt 4 óránként töröljük. Ezért ha 4 óránál tovább tartogatta a kosarát és nem adta le a rendelést, akkor a kosár tartalma elveszett. Ha szeretné megőrizni a termékek listáját, akkor a kedvencek közé teheti őket, így bejelentkezve bármikor újra megtekintheti. Ezen kívül letöltheti a kosár tartalmát Excelben, amit később ismét betölthet a kosár oldalon a Tallózás gombbal.

Szállítással kapcsolatos kérdések

Hogyan tudom átvenni a megrendelt termékeket?

Személyes átvétel:

Az áruházunkban megrendelt termékeit átveheti személyesen, nyitvatartási időben, a Szeles utca 31. sz. alatt található boltunkban. (Ebben az esetben szállítási költség nincs.)

Helyszíni átvételnél lehetőség van készpénzes és bankkártyás fizetésre is.
Az értesítést követően 10 naptári napon belül a megrendelő köteles a csomagot átvenni, ellenkező esetben a megrendelését automatikusan töröljük a rendszerünkből.

Futárszolgálat:

A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja ki a kedves Megrendelőink részére. A szállítási költség bruttó 1400 HUF Magyarország területén.Bruttó 25.000 HUF értékű megrendelés felett ingyenes a házhozszállítás! Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
Amennyiben utánvéttel szeretne a futárszolgálatnak fizetni a csomag átvélelekor, ebben az esetben bruttó 199 Ft utánvétköltséget számolunk fel, a szállítási költségen felül.

A honlapon feltüntetett árak bruttó árak és a szállítás díját nem tartalmazzák.

Fontos, hogy ügyeljen a szállítási és számlázási adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A szállítási címeit a Fiók/Beállításaim oldalon az oldal alján tudja szerkeszteni vagy újat felvenni. Illetve a megrendelés során a szállítási cím kiválasztásakor tud új címet felvenni. A csomag tartalmazza a számlát és az előírt garancia levelet.

A GLS futárszolgálat munkatársai munkanapokon, reggel 8.00 és 17.00 között kézbesítenek.
Amennyiben sem Ön, sem valamely családtagja nem tartózkodik otthon, akkor olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét). A megjegyzésben feltüntethet egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban (pl. munkaidő), illetve feltétlenül adja meg mobilszámát a futár számára.

Felhívjuk figyelmét, hogy a megadott telefonszámot a GLS futárszolgálatnak átadjuk és az információ átadását követően semmilyen felelősséget nem vállalunk!

Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre egyeztetett időpontban fogja megkapni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a Megrendelőre terheljük! Amennyiben a két kiszállítási próbálkozás után sem történt meg az átvétel, a megrendelt termék visszaszállításra kerül a Wondex Kft.-hez.

Utánvétes fizetés esetén a megrendelés ellenértékét a GLS futárnak kell kifizetni!

A GLS Vevőszolgálat munkaidőben, 7.00 és 20.00 között rendelkezésükre áll a csomagok szállításával kapcsolatban.
Telefon: 06-1/802-0265
E-mail:info@gls-hungary.com
Weboldal: http://www.gls-hungary.com
Mikorra kapom meg a csomagomat, ha még ma megrendelem a termékeket?

Ha a terrmék készleten van és 16:00 előtt adja le a rendelését, akkor 2 munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak, akik lehetőség szerint 2 munkanapon belül kiszállítják az Ön által megadott címre.

Amennyiben nem kér futárszolgálatot, akkor a 16 óra előtt leadott megrendelését 2 munkanap múlva át tudja venni a Miskolc, Szeles utca 31. alatt található üzletünkben.

Mi a teendő, ha sérült a szállításkor átvett csomagom?
Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjen megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a csomagoláson, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Tel.: +36 30 228 5660 E-mail: web@wondex.hu
Mikor jön a futár?
A futár 8:00 és 17:00 között próbálja meg kiszállítani az árut. A szállítást megelőző napon SMS értesítőt küld a futárcég a vásárláskor megadott telefonszámodra. Ha az abban szereplő időpont nem megfelelő, akkor lépjen kapcsolatba a futárral!

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Hogyan fizethetek?
Helyszíni átvétel esetén készpénzzel és bankkártyával, házhozszállítás esetén készpénzzel a futárnál vagy online bankkártyával.
Hogyan tudok online bankkártyával fizetni?

Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által.
Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet. Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
  • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}.
Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)
Milyen kártyatípussal tudok online fizetni?
  • MasterCard (dombornyomott)
  • Visa (dombornyomott)
  • American Express (dombornyomott)
  • Electron (nem dombornyomott): Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
  • Maestro: Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.
Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik.

Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást.
A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

Garanciával kapcsolatos kérdések

Milyen garancia vonatkozik a termékekre?
A termékekre gyártótól függően 12, illetve 24 hónap garanciát vállalunk (egyes esetekben 6 hónap). Meghibásodás esetén bővebb felvilágosítást a teendőkről elérhetőségeink valamelyikén kaphat.
Hogyan tudom visszaküldeni a garanciális termékeket, ha azok meghibásodtak?

A meghibásodott termék Wondex Kft. címére történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza cégünk címére. Postai úton feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel a terméket!

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése a Vásárlót terheli!

Hogyan tudom weben lejelenteni a meghibásodott garanciális termékeket, ha szeretném azokat visszaküldeni?

Bejelentkezést követően a Fiók/Garanciális ügyintézés oldalon le tudja kérdezni bizonylatszám alapján azt a számlát, amelyiken a termék szerepelt. Amennyiben sorozatszámos a termék, ez esetben kérjük a sorozatszám alapján megkeresni a teméket. Ha nem találja meg a terméket, akkor valószínüleg már nem garanciás. Ha megtalálta a terméket a listában akkor jelentse le és juttassa el a terméket a Wondex Kft.-hez a Szeles utca 31. számra.

Ha kérdése van vagy elakadt, kérjük vegye fel a kapcsolatot a web@wondex.hu címen