Menü

Termékek

Menü

0 Ft
0 Ft

Kosár tartalma

A kosár jelenleg üres. Tegyen bele valamit!
Összes szabad pont: 0
Teljes összeg:
0 Ft
Tovább a pénztárhoz

Gyakran ismételt kérdések

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Hogyan tudok a webáruházon keresztül rendelni?

Webáruházunkban regisztráció nélkül is tudsz vásárolni, de javasoljuk hogy regisztrálj, akár a Facebook vagy Google fiókjával is megteheted. Bejelentkezve további funkciók érhetőek el, láthatod korábbi megrendeléseid, kedvencek közé adhatod és megjelölheted a kiválasztott cikkeket. Nyomon követheted számláid. Fiókodon keresztül kuponokra is szert tehetsz. Ezen felül bizonyos kedvezmények csak a bejelentkezett felhasználókra lehetnek érvényesek.

Rendelés menete

  • A megvásárolni kívánt terméket helyezd a kosárba.
  • Üzenet jelzi a képernyő jobb felső részén, hogy kosárba tetted a terméket. Folytathatod a vásárlást, vagy az üzenetre kattintva a kosár oldalra navigálunk.
  • Ha nem szeretnél további termékeket vásárolni, ellenőrizd a megvásárolni kívánt termékek darabszámát. A "tétel eltávolítása" gombra kattintva törölhetőek a kosárból.
  • A mennyiséget a kosár oldalon tudod módosítani, a szám megadását követően a beviteli mező melletti frissítés gombra kattintva frissül a kosár tartalma.
  • Kattints az adatok megadása gombra és a következő oldalon válaszd ki a szállítási és fizetési módot.
  • Megjegyzést is küldhetsz a megrendelésével kapcsolatban. (pl: a termék színét illetően)
  • Az "Ellenőrzés" gombra kattintva még egyszer ellenőrizheted a megadott adatokat.
  • Megrendelése elküldéséhez kattints a "Rendelés elküldése" gombra.
E-mail-ben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kapsz. (Itt kérjük vedd figyelembe, hogy az átvétel dátuma a készleten lévő termékekre vonatkozik. Ha egy termék jelenleg nincs raktáron és rendelnünk kell, a kiszállítás ideje annyival nő, ami a visszaigazoláson szereplő beszerzés ideje)

 

Hibásan leadott megrendelések alkalmával, vagy rendelés módosításhoz kérjük lépjen kapcsolatba a Vevőszolgálattal!

Hogyan és mikor történik a megrendelésem feldolgozása?

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8.00 - 16.00 között történik.

Megrendelés leadására a megjelölt időponton kívül is van lehetőség. Amennyiben a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

A megrendelés feldolgozásáról és szállításáról érdeklődhetsz az alábbi elérhetőségeken: 

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben, kizárólag a megrendelővel történő egyeztetés követően. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Eltűntek a kosárból a termékek, amiket beletettem.
Előfordulhat, hogy kiléptetett a rendszer. Belépés után láthatod ismét a kosarad tartalmát. A kosarakat készletfoglalás miatt 4 óránként töröljük. Ezért ha 4 óránál tovább tartogattad a kosarat és nem adtad le a rendelést, akkor a kosár tartalma elveszett. Ha szeretnéd megőrizni a termékek listáját, akkor a kedvencek közé teheted őket, így bejelentkezve bármikor újra megtekintheted. Ezen kívül letöltheted a kosár tartalmát Excelben, amit később ismét betölthetsz a kosár oldalon a Tallózás gombbal.

Szállítással kapcsolatos kérdések

Hogyan tudom átvenni a megrendelt termékeket?

Személyes átvétel:

Az áruházunkban megrendelt termékeit átveheti személyesen, nyitvatartási időben, a Miskolc, Szeles utca 31. sz. alatt található boltunkban. (Ebben az esetben szállítási költség nincs.)

Helyszíni átvételnél lehetőség van készpénzes és bankkártyás fizetésre is.
Az értesítést követően 10 naptári napon belül a megrendelő köteles a csomagot átvenni, ellenkező esetben a megrendelését automatikusan töröljük a rendszerünkből.

Futárszolgálat:

A megrendelt termékeket a GLS vagy Express One futárszolgálat szállítja ki a kedves Megrendelőink részére. A szállítási költség bruttó 1299 HUF Magyarország területén. Bruttó 15.000 HUF értékű megrendelés felett ingyenes a házhozszállítás! Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
Amennyiben utánvéttel szeretnél a futárszolgálatnak fizetni a csomag átvélelekor, ebben az esetben bruttó 199 Ft utánvétköltséget számolunk fel, a szállítási költségen felül.

A honlapon feltüntetett árak bruttó árak és a szállítás díját nem tartalmazzák.

Fontos, hogy ügyelj a szállítási és számlázási adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A szállítási címeket a Fiók/Beállításaim oldalon az oldal alján van lehetőség szerkeszteni vagy újat felvenni. Illetve a megrendelés során a szállítási cím kiválasztásakor tudsz új címet felvenni. A csomag tartalmazza a számlát és az előírt garancia levelet.

A futárszolgálat munkatársai munkanapokon, reggel 8.00 és 17.00 között kézbesítenek.
Amennyiben senki nem tartózkodik otthon, akkor olyan szállítási címet adj meg, ahol munkaidőben át tudod venni a csomagot (pl. a munkahely). A megjegyzésben feltüntethetsz egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban (pl. munkaidő).

Felhívjuk a figyelmedet, hogy a megadott telefonszámot a futárszolgálatnak átadjuk és az információ átadását követően semmilyen felelősséget nem vállalunk!

Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre egyeztetett időpontban fogod megkapni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a Megrendelőre terheljük! Amennyiben a két kiszállítási próbálkozás után sem történt meg az átvétel, a megrendelt termék visszaszállításra kerül a Wondex Kft.-hez.

Utánvétes fizetés esetén a megrendelés ellenértékét a GLS futárnak kell kifizetni!

A GLS Vevőszolgálat munkaidőben, 7.00 és 20.00 között rendelkezésükre áll a csomagok szállításával kapcsolatban.
Telefon: 06-1/802-0265
E-mail: info@gls-hungary.com
Weboldal: http://www.gls-hungary.com

 

Az Express One Ügyfélszolgálat elérhetősége:

telefon: +36 1 8 777 400 E-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu

Mikorra kapom meg a csomagomat, ha még ma megrendelem a termékeket?

Ha a terrmék készleten van és 16:00 előtt adja le a rendelését, akkor 2 munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak, akik lehetőség szerint 1-2 munkanapon belül kiszállítják az Ön által megadott címre.

Amennyiben nem kér futárszolgálatot, akkor a 16 óra előtt leadott megrendelését 2 munkanap múlva át tudja venni a Miskolc, Szeles utca 31. alatt található üzletünkben.

Mi a teendő, ha sérült a szállításkor átvett csomagom?

Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgáld meg. Ha olyan sérülést tapasztalsz a csomagoláson, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetess fel jegyzőkönyvet, és ne vedd át a csomagot. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalsz, kérjük haladéktalanul lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Tel.: +36304270346 E-mail: webmenedzser@wondex.hu

 

Amennyiben a csomagolás nem sérült, viszont a termék megsérült kérjük a csomag átvételéhez számított 24 órán belül a probléma jelentését a Wondex Kft. felé. 24 órán túl reklamációt nem tudunk elfogadni.

Mikor jön a futár?
A futár 8:00 és 17:00 között próbálja meg kiszállítani az árut. A szállítást megelőző napon E-mail/SMS értesítőt küld a futárcég a vásárláskor megadott telefonszámra. Ha az abban szereplő időpont nem megfelelő, akkor kérjük lépj kapcsolatba a futárral!

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Hogyan fizethetek?

Helyszíni átvétel esetén:

  • készpénzzel
  • bankkártyával

Házhozszállítás esetén:

  • készpénzzel utánvéttel a futárnál
  • előre utalással
  • online bankkártyával
Hogyan tudok online bankkártyával fizetni?

Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által.
Bankkártyás fizetéskor átirányítunk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

Az internetes áruház a kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet. Kérjük, készítsd elő kártyádat! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szükség:
  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
  • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}.
Amennyiben a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt légy szíves üresen hagyni!)
Milyen kártyatípussal tudok online fizetni?
  • MasterCard (dombornyomott)
  • Visa (dombornyomott)
  • American Express (dombornyomott)
  • Electron (nem dombornyomott): Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Electron kártyát kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, akkor természetesen fizethetsz vele internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, fordulj a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
  • Maestro: Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy a kártyát kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultálj a bankkal!

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.
Amennyiben a kártyát kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy azt Te nem igényelted, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányít az OTP oldalára, ahol megadja kártyád adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben a bankod rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és ezt igénybe veszed, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik.

Kártyád adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadni. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányít a kártyádat kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást.
A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, értesítést kapsz a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerülsz a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudod végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.