Menü

Termékek

Menü

0 Ft
0 Ft

Kosár tartalma

A kosár jelenleg üres. Tegyen bele valamit!
Teljes összeg:
0 Ft
Tovább a pénztárhoz
 
ÁTVÉTELI  ÉS FIZETÉSI MÓDOK
 
Személyes átvétel:
Az áruházunkban megrendelt termékeit átveheti személyesen, nyitvatartási időben, a 3526 Miskolc, Szeles utca 31. sz. alatt található boltunkban. (Ebben az esetben szállítási költség nincs.)
Nyitvatartási idő:
Hétköznap: 7.30- 17.30
  Szombat:  8.00- 13.00
Helyszíni átvételnél lehetőség van készpénzes és bankkártyás fizetésre is.
Az értesítést követően 10 naptári napon belül a megrendelő köteles a csomagot átvenni, ellenkező esetben a megrendelését automatikusan töröljük a rendszerünkből.
 
Futárszolgálat:
A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja ki a kedves Megrendelőink részére. A szállítási költség bruttó 1190 HUF Magyarország területén. Bruttó 15.000 HUF értékű megrendelés felett ingyenes a házhozszállítás!
Kosár értéke

0-14.999 Ft

15.000 Ft-tól
Szállítási díj 1.190 Ft 0 Ft
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
Amennyiben kiszállítással és utánvéttel rendeli meg a Vásárló a termékeket, akkor további bruttó 199 Ft utánvét költséget számolunk fel a szállítási költségen felül.
(A honlapon feltüntetett árak bruttó árak és a szállítás díját nem tartalmazzák)
Regisztrációnál fontos, hogy ügyeljen a szállítási és számlázási adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A csomag tartalmazza a számlát és az előírt garancia levelet.
 
Cégünk a szállítást az Express One és a GLS szolgáltatókkal végzi. A rendelés megjegyzésében kérheti, hogy melyik szállítóval szeretné megkapni a csomagját.
 
A futárszolgálat munkatársai munkanapokon, reggel 8.00 és 17.00 között kézbesítenek.
Amennyiben sem Ön, sem valamely családtagja nem tartózkodik otthon, akkor olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét).
A megjegyzésben feltüntethet egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban (pl. munkaidő), illetve feltétlenül adja meg mobilszámát a futár számára.
Felhívjuk figyelmét, hogy a megadott telefonszámot a futárszolgálatnak átadjuk és az információ átadását követően semmilyen felelősséget nem vállalunk!
Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre egyeztetett időpontban fogja megkapni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a Megrendelőre terheljük!
Amennyiben a két kiszállítási próbálkozás után sem történt meg az átvétel, a megrendelt termék visszaszállításra kerül a Wondex Kft.-hez.
Utánvétes fizetés esetén a megrendelés ellenértékét a futárnak kell kifizetni!
 
Az Express One Ügyfélszolgálat elérhetősége:
telefon: +36 1 8 777 400 E-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu
 
A GLS Vevőszolgálat munkaidőben, 7.00 és 20.00 között rendelkezésükre áll a csomagok szállításával kapcsolatban.
Telefon: +36 20 890 0660 E-mail: info@gls-hungary.com Weboldal: http://www.gls-hungary.com
 
Sérült csomag:
Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjen megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a csomagoláson, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Tel.: +36 30 427 03 46
 
Felhívjuk figyelmét, hogy készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor e-mailben értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését.
Amennyiben valamely megrendelt tételt nem áll módunkban kiszállítani, a szállítási költség a leadott megrendelés összegéhez igazodik!
 
Vásárlói tájékoztató a bankkártyás fizetésről: 

Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:

Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)

Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)

Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye

                               {CVV2, vagy CVC2}.

Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)

 

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:

 

 MasterCard (dombornyomott)

 Visa (dombornyomott)           

 American Express (dombornyomott)

 Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten    való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.

 • Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!  

 

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt. Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik.

Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul. 

 

www.otpbank.hu 

06 1/20/30/70 366 6666 • 06 40 366 666