Menü

Termékek

Menü

0 Ft
0 Ft

Kosár tartalma

A kosár jelenleg üres. Tegyen bele valamit!
Teljes összeg:
0 Ft
Tovább a pénztárhoz

Közbeszerzés

Konzorciumunk nyertes szállítója a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyban lefolytatott központosított közbeszerzési eljárásnak. A szerződés 2019. július 3-tól lépett életbe határozott 36 hónapos időtartamra.

A termékkör a KEF portálon elérhető a KM01PPAP19 azonosító számon a teljes keretösszeg felhasználásáig, de legkésőbb 2022. 06. 30 –ig szóló érvényességgel. A 168/2004 (V.25.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó kötelezett, valamint a központosított közbeszerzési rendszerhez önként csatlakozó intézmények részére, a szerződéses feltételeknek megfelelően biztosítjuk fenti tárgyú szállításokat. A szerződés és a mellékletek ezen a linken elérhetőek: www.kozbeszerzes.gov.hu

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy cégünk a megrendelések teljesítését csak a keretmegállapodásban meghatározottak szerint, az Intézmény által kezdeményezett, a Portálon regisztrált egyedi megrendelés alapján végezheti el. Minden, portálról indított megrendelés az I-COM Irodaellátás Kft.-hez, mint projektvezetőhöz fut be, és innen kerül továbbításra a területileg illetékes konzorciumi szállító partnernek, aki a megrendelést teljesíti. A megrendelések fogadását az I-COM Irodaellátás Kft. végzi.

A Konzorciumban résztvevő szállítók:
  • Vezető: I-COM Irodaellátás Kft.
  • WONDEX Kft.
  • PRINTKER OFFICE LAND Zrt.
  • Mega-Papír 2004 Kft.
A WONDEX Kft.-hez tartozó terület:
  • Borsod-Abaúj-Zemplén megye
  • Heves megye
  • Szabolcs-Szatmár-Bereg megye